PAYDAY 3: Shopping Spree Heist
Slå til i et shoppingcenter, hvor Pietro Palatucci, som er drivkraften bag krigen mod Payday-banden, handler med ulovlige varer. Mafiaen har ikke råd til at fortsætte denne konflikt, hvis deres indkøbscenter går konkurs. Tag det ned. Naviger de snoede korridorer i Nobleman Galleria og overvind Palatucci-familien, én butik ad gangen. Heistet vælger tilfældigt mellem tre steder, hver med unikke mål og forhindringer. Brug dynamiske tjenester til at få endnu mere variation. Mafiaen holder et brandudsalg. Alt skal væk!