Party Hard 2 DLC: Alien Butt Form
Der er gået noget helt galt med festerne i byen Aho Bay for nyligt. Hvem styrede Party Hard Killer? Hvorfor tog det så længe, inden politiet fangede ham? Hvor kommer de tentakler fra? Find ud af det i denne helt nye DLC fyldt med sprut og morsomheder.