Parking Masters - Bus Driver
Påtag dig rollen som buschauffør i 50 helt nye parkeringsniveauer! Hver bane udfordrer dig til at manøvrere din bus ind på stadig sværere pladser og skærper din evne til at manøvrere et stort køretøj med finesse. Hver bane er designet til at teste og forbedre dine parkeringsevner. Er du klar til at perfektionere dine parkeringsevner og blive den ultimative buschauffør?