Parking Masters - Big Rig
Tag på en spændende lastbilsrejse med 50 nye baner, der er designet specielt til den ultimative parkeringsoplevelse! Hvert niveau byder på unikke udfordringer, når du skal manøvrere gennem snævre rum, skarpe sving og indviklede layouts med forskellige typer trailere. Uanset om du skal sno dig på en snæver parkeringsplads eller bakke forsigtigt, vil dine evner blive presset til det yderste. Gør dig klar til at parkere som en professionel og bevis, at du har, hvad der skal til for at håndtere de største lastbiler på vejen!