Park Beyond Visioneer Edition
Visioneer Edition indeholder det komplette spil, Park Beyond: Annual Pass såvel som dets Coaster Car Bonus og Zombeyond Impossification Set. I Park Beyond kan du skabe dine drømmes forlystelsespark, uden at tyngdekraften sætter grænser! Overtag rollen som den nyansatte, visionære arkitekt i en kriseramt virksomhed, og skab ufattelige forlystelsesparker. Du kan bygge de forlystelser, som du altid har drømt om, men som ikke kan laves i virkeligheden. Arbejd sammen med Phil, den entusiastiske parkveteran, Izzy, den barske, men venlige leder, samt et væld af andre farverige og passionerede figurer for at bygge en velfungerende og profitabel parkvirksomhed. Den brugervenlige styring og historiedrevne kampagnefunktion vil lære dig, hvordan man administrerer en park samt bygger vildere forlystelser og modulære rutsjebaner. Succesen afhænger af din kreativitet!