Paladins Champions Pack
Alle Champions i Paladins. For evigt. Når du køber Champions Pack, låser du straks op for alle Champions i Paladins (35+). Du får også alle fremtidige Champions, så snart de udkommer. Hvis du tidligere har låst op for Champions i Paladins, får du de Champions' guldværdi refunderet til din konto, når du købe Champions Pack.