Pacific Drive: Whispers in the Woods
Vend tilbage til Zonen, og bliv vidne til fremkomsten af en ny gruppe Anomali-besatte fanatikere i denne skræmmende, nye udvidelse til Pacific Drive. Whispers in the Woods er en helt ny historie for dig og din trofaste stationcar. Denne udvidelse er tilgængelig når som helst efter de første få timers spil, og den tager dig dybere ind i en ny og mystisk del af Olympic Exclusion Zones skove. Disse træer er markeret med mærkelige symboler og figurer, og er fyldt med nye farer og mysterier, der skal udforskes. Find og oplev artefakternes magt, der hver især kommer med bizarre og uforklarlige effekter. OPLEV DERES HISTORIE - Kast dig ud i 8-12 timers historie i din stationcar med et nyt eller gemt spil. - Drag ud på en fuldt indtalt rejse fyldt med en ny karakterbesætning og ekstra sidehistorier, du kan opdage. LÆR DERES SKIKKE, AFSLØR DERES HEMMELIGHEDER - De er kommet til Zonen og har sat deres præg. Rejs ind i OEZ's hviskende skove – en foruroligende vision af de engang velkendte skove. - Udforsk nye kort og vejkryds fyldt med mystiske altre og unikke ressourcer. - Udsmyk din bil med deres design af nye dele og kosmetiske opgraderinger. - Mød nye anomalier og anomalifremfærd skjult under de mørke trækroner. FIND DERES ARTEFAKTER, FAVN DET UKENDTE - Lås of for kraften – og faren – ved artefakter, et nyt spilsystem, der byder på genstande, der bringer mystiske ændringer til dig og verden omkring dig. - Udfordringerne, som du og din bil møder, vokser, hvis du har en artefakt, men den kan blive essentiel for din overlevelse. Hvor stor en risiko tør du løbe? OG MERE - Nye tankstationer, der hjælper dig på din vej. - Nye rutemodifikationer, der ændrer din spiloplevelse. - Nye tankstationsudseender, du kan finde og samle. - Ny, original musik af komponisten Wilbert Roget II.