P5 Selection Pro Pack
Spil 3-mod-3 FreeStyle med din yndlings P5-karakter! Få din valgte karakters evnekort med Growth Box Ticket! Det bedste tilbud til professionelle spillere er her! *Pakkekomponent: -P5-karaktervalgsbillet (~Nathan) x1 -Valgbar Growth Box-billet x15 *Denne DLC giver øjeblikkelig fordel ved køb. Der gives ingen refusion. *Valgbar karakter kan ændres senere uden varsel. *Allerede ejede P5+-karakterer kan ikke vælges fra denne billet.