Oxide - Full Board Pack
Troede du, at det var overstået? At en simpel skideballe ville være nok til at stoppe det? Overlev en fuldstændig skræmmende og kropslig oplevelse med Oxide - Full Board Pack! Oxide Room 208 Otte mennesker fanget i et gammelt laboratorium vil forsøge at overleve deres sidste øjeblikke i dette actionfyldte, skræmmende kropsgyserspil. Oxide Room 208 udfordrer dig til at konfrontere din frygt i et mørkt og forskruet miljø, hvor grænsen mellem kød og galskab udviskes. Oxide Room 104 Et knogle-koldt kropsgyserspil med escape room gameplay. Dårlige beslutninger har bragt Matthew til dette frygtelige motel. Nu er det op til dig at beslutte, hvordan du slipper væk – vil du klare det i live?