Ox Queen Character Pack
Ox Queen, et stort navn i onlinefællesskabet, dukker op på FS Court! Snart bliver du en af hendes fans med hendes “kinky” charme og kreative evner på banen! Denne pakke indeholder: ‑ Karakter — Ox Queen ‑ Ox Queen Vækstboks‑billet ×5 *Hvis købt, kan pakken ikke refunderes, da den indeholder engangs‑/ikke tilbagevendelige spilgenstande. *Efter købet sendes pakken til din beskedboks. *Hvis du allerede ejer Karakterpasset, ombyttes Ox Queen til et vist antal point.