Overcooked! 2 - Surf 'n' Turf
Find solbrillerne frem, saml dit kokkehold, og tænd op i grillen ... DET ER TID TIL EN STRANDTUR! Flere opskrifter, flere kokke, flere køkkener! Du får det strandsjovt, når du laver grillspyd og smoothies med vores nye venner papegøjekokken og ø-kokken. Kæmp mod hinanden eller samarbejd om at bekæmpe gæsternes sult i én af de 12 lækre nye historiebaner. Brug din trofaste vandpistol til at vaske tallerkener for at opnå maksimalt samarbejde, eller på de andre spillere for at skabe maksimalt kaos.