Oriental Bundle
"Har du modet til at rejse til gådefulde Tibet? Tør du stå ansigt til ansigt med farerne, der venter i Shangri-La, og redde din familie hinsides verdens ende? Eller vil du udforske Persien i oldtiden, møde magiske dyr og redde landet fra en pest? Du kan gøre dette og endnu mere med spillene i vores Oriental Bundle!"