One Button Games 5-in-1 vol. 6 (Windows)
Alle 5 spil er hurtige og styres med en enkelt knap. FROOOOG. Du er en frø, der prøver at krydse vejen. Tryk på en knap for at hoppe fremad, hold en knap nede for at række tungen ud og hoppe længere. Få point ved at gå så langt du kan, mens du undgår de kørende biler. Spillet er slut, når du bliver ramt. SNAKE 1. Spil Snake med kun én knap. Saml mønter for at score point og for at få slangen til at vokse i størrelse. Tryk på en knap for at rotere 90 grader. Du roterer med uret i starten, men du vender din retning hver gang du samler en mønt. Spillet er slut, når du rammer en af ​​skærmens kanter, eller slangen rammer sin hale. SCREEN. Din skærm er delt i halvdele med fjender, der falder ned på hver side. Kun én side af skærmen er synlig ad gangen. Dit mål er at skyde fjenderne for at forhindre dem i at falde. Tryk på en knap for at skyde, når banen er korrekt. Du har 3 skud på hver side, og du skifter side, når du har skudt alle 3 af dem. Spillet er slut, når en fjende på en hvilken som helst side når bunden af ​​skærmen. BALL TOUR. Dit mål er at flyve fremad og undgå pigge i luften. Der er 2 typer pigge: en stående og en bevægelig. Hold en hvilken som helst knap nede for at øge hastigheden. Der er bonusser i luften, som tilføjer point, når du samler dem. Pointen tilføjes ved hjælp af en multiplikator, som øges med 10, når du samler en bonus, og falder hvert sekund, indtil den når 1. Spillet er slut, når du rammer en pigge. SPEARAIN. Du løber konstant fra side til side. Dit mål er at undgå at blive ramt af spyd, der falder ned fra toppen. Hold en knap nede for at løbe hurtigere og for at bremse spydene. Du scorer et point, hver gang du støder ind i en væg og vender din retning. Saml de faldende mønter for at score yderligere point. Spillet er slut, når du bliver ramt af et spyd.