Official Expansion (Gold)
Udvid din spiloplevelse med den nye officielle udvidelse til Farming Simulator 15! Denne DLC indeholder en stor ny østeuropæisk legeplads og 20 ekstra køretøjer og udstyr fra Rostselmash, Zetor, Tatra, Kverneland og Farmtech! Når du har downloadet det ekstra indhold, vil det være tilgængeligt i spillets forretning. Vær sikker på at have midler til at købe maskineriet.