Off-Road Car Pack
Udvid din garage med tre offroad-køretøjer! Trooper: Dette legendariske amerikanerbæst er solidt bygget og skal nok køre dig igennem det værst tænkelige offroad-terræn og tilbage igen – uden at få sved på køleren. Trophy Runner: Med en fortid som arbejdshest i Asien skal denne supertruck nok gøre livet svært for dine modstandere, når der skal køres på jord. Sandtstorm: Denne vilde maskine æder jord, som var det dens livret, og føler sig hjemme på snoede offroad-baner med skarpe sving! Denne DLC-pakke er en del af Season Pass 2.