Off-hand Item Skin Pack
Før an med et Drauven-fakkelskin (Drauven Torch), eller beskyt dig med et net lavet af Thrixl-silke. Tilpasse dine figurer med 10 pyntegenstande til venstre hånd som for eksempel flere forskellige skjolde eller andre genstande, der er inspireret af Wildermyths mange grupperinger.