NYT SPIL +
Sulten efter mere action? Begynd et nyt spil med alle evner og genstande fra din forrige gennemspilning, få bedre bytte, dræb endnu vildere dyr og genoplev det episke fantasy-eventyr, der er The Witcher 3: Wild Hunt!