Nutjitsu
Her kommer egernet! Trods kitsune-samuraierne, der stjal din klans hellige agern. Snig dig gennem smukt håndmalede landskaber; undgå at blive fanget af vagterne og snup sejren (og agern) fra dine fjender. De årvågne ræve sporer dine tavse trin med deres næser. Hold dig foran dem eller brug dit ninja-arsenal til at flygte. Brug røgbomber, ninja-hastighed, skyggekloner, isbomber og flammekapper til at besejre dine fjender. Finpuds dine færdigheder med ninja-missioner eller træn din udholdenhed i overlevelsestilstand. Forvir dine fjender over 15 kort, opnå 25 grader og overvind 5 sværhedsgrader. Bliv mester i Nutjitsu! Understøttede sprog: engelsk, fransk, italiensk, tysk, spansk, portugisisk, koreansk, japansk, forenklet kinesisk og traditionelt kinesisk.