Tilføjer "Lightning Blade" som handling i onlinelobbyen. Når du har downloadet dette indhold, kan du komme i gang med at bruge det ved at gå til onlinelobbyen i Hidden Leaf Village og vælge Inn > Gift Box > Add-ons.