Not For Broadcast Complete Edition
Den komplette udgave af Not For Broadcast inkluderer det originale spil og alle 3 DLC-pakker. Hjælp spøgelsesjægere med at afdække hemmelighederne i et hjemsøgt hus i “Live & Spooky”, grav dig ned i den gådefulde premierminister, Peter Clements, ofte skandaløse liv i “Bits Of Your Life”, og deltag i et videnskabeligt eksperiment live på tv i “The Timeloop”!