Not a Hero
Chris Redfield vender tilbage i denne gratis tilføjelse til alle Resident Evil 7-spillere. I kampen mod nye fjender og grusomme fælder skal Chris bruge sit talent for skydevåben og nærkamp til at finde sit mål og afsløre sandheden bag Baker-hændelsen.