Niva
De bedste farmere fortjener noget specielt! Få Rostselmash Niva DLC, og udvid din spiloplevelse. Når du har downloadet den ekstra mejetærsker, vil den være tilgængelig i spillets forretning. Vær sikker på at have midler til at købe den.