NINJA GAIDEN 4 Preorder Standard Edition
Hvis du forudbestiller nu, får du et Dark Dragon Descendant-skin til Yakumo. Den genredefinerende ninja-franchise vender tilbage med NINJA GAIDEN 4! Begiv dig ud på et banebrydende eventyr, hvor arv møder innovation i denne blanding af stil og kompromisløs kamp. Legenden vender tilbage Oplev en tilbagevenden til de intense højhastighedskampe, der etablerede NINJA GAIDEN som en førende actionspilserie. Forbered dig på en fængslende stil for en ny generation af spillere. Storslåede og nyudviklede kampmekanikker NINJA GAIDEN 4 fusionerer Team NINJA's tempererede kampfilosofi med PlatinumGames' stilfulde, dynamiske action-gameplay. Deltag i visuelt imponerende kampe, der belønner præcision og strategi. Brug Bloodbind Ninjutsu til at forvandle dine våben og udløse ødelæggende angreb på dine fjender, sammen med ældgamle teknikker som Izuna Drop og Flying Swallow. Den legendariske Ryu Hayabusa vender også tilbage med et fornyet, men velkendt sæt værktøjer, som du kan mestre. Med en brugertilpasset spilleroplevelse vil NINJA GAIDEN 4 presse actionspil-veteraner til det yderste, samtidig med at nytilkomne kan nyde et intenst eventyr fuld af uventede drejninger. En gammel fjende vender tilbage En endeløs regn af miasma hænger over Tokyo i en nær fremtid i kølvandet på en gammel fjendes genopstandelse. Byens skæbne ligger i hænderne på det unge ninja-vidunderbarn Yakumo. Yakumo kæmper sig vej gennem kybernetiske ninjasoldater og overjordiske væsner og må forene en skæbne, han deler med den legendariske Ryu Hayabusa selv, og befri Tokyo fra den gamle forbandelse, der tvang byen i knæ.