Nightmare Shift
Tag nattevagter på et afsides beliggende motel, håndter urolige gæster og naviger gennem uhyggelige hændelser. Oplev Emmas nervepirrende liv i lejligheden, mærk den ubehagelige fornemmelse af at blive iagttaget, og sæt spørgsmålstegn ved, hvad der er virkeligt, når grænsen mellem virkelighed og mareridt udviskes. Man siger, at væggene har ører... men hvad nu, hvis væggene har øjne – der iagttager, venter og ser alt, hvad du gør. Emmas verden Træd ind i Emmas liv, hvor almindelige nætter udfolder sig til ekstraordinære mysterier. Oplev hendes frygt, kampe og den udviskede grænse mellem hendes virkelighed og mareridt. Den skrøbelige rutine Naviger gennem de daglige opgaver i Emmas arbejde og privatliv, kun for at indse, at rutinen kan være en maske for noget langt mere uhyggeligt. Mysteriets ansigter Mød gådefulde karakterer, hvis motiver er uklare. Hver interaktion bringer dig tættere på sandheden – eller dybere ned i paranoia. Hvem kan du stole på, når alle virker mistænkelige? Afslør mareridtet Afdæk den chokerende sandhed, mens du udforsker motellet og Emmas lejlighed. Hver opdagelse afslører lag af et mørkt mysterium, der udfordrer alt, hvad du tror, du ved. Spilfunktioner: - Dette spil er primært et "walking simulator"-spil med elementer af gådeløsning. - Psykologisk gyser: Spillet vil drive dig til vanvid. - Fordybende oplevelse: En atmosfærisk, fotorealistisk grafik intensiverer gyseroplevelsen. - Flere slutninger: Spillet har flere slutninger baseret på dine valg. - Rigt historieforløb, der er inspireret af film som "Door Lock 2018".