New Yuck Threats
New Yuck Threats Team Threats-team gjorde et godt stykke arbejde med at bygge spillet omkring QB Stack Killson og bringe offensive og defensive talenter ind. Med tre flotte valg i første runde af årets draft, tilføjede de fart til offensiven og brutalitet til forsvarslinjen. Den anden forsvarslinje dækker som et tæppe og svier som en rasende bi takket være Bleed Jr. og Saucy Charredner. Dette er et ungt hold, der hungrer efter sejr, klar til at tage afsted. ThreatLife Stadium Ved at spille mod eller for Threats-team befinder du dig på ThreatLife-stadionet, som har fået dette navn af en grund. Med to motorsave, flere miner end et minefelt og kar fyldt med blod, truer dette stadion virkelig dit liv. Musiktema ATTITUDE! DEETRANADA -gruppen. Tilladelse af PlusMusic Denne tilføjelse kræver, at du har installeret basis spillet Mutant Football League.