Neopolis Devastator Outfit for Grid
Da Grid første gang kom til Shine City i håb om at udvide Systems territorium, valgte han at starte svindelfirmaet "Quality Output", kombineret energi og telemarketing. Det holdt dog ikke længe, for politiet I Shine City lukkede hurtigt ned for fupnummeret. Men da stod Grid pludselig – til sine store overraskelse – ansigt til ansigt med sin forsvundne bror Volt, der nu var agent ved politiets High Charge Devastator Unit. De to var jævnbyrdige i kamp, og det viste sig at være heldigt for Grid, for i det efterfølgende slagsmål blev alle beviser ødelagt.