NBA 2K27 Season 7 Pro Pass
Optjen ekstra indhold med NBA 2K27 Season 7 Pro Pass*, som giver dig mulighed for at optjene 40 premium-belønninger. *NBA 2K27 Pro Passes og Hall of Fame Passes kan købes separat, og de kræver grundspil, internetforbindelse og en NBA 2K-konto. Betalte premiumpas giver adgang til yderligere belønninger for sæsonen, som kan optjenes gennem gameplay. Fremskridt og belønninger nulstilles ved afslutningen af hver sæson. Visse funktioner i spillet, herunder online-multiplayer, kommunikation og andre online-funktioner, er muligvis ikke tilgængelige for XBOX-børnekonti. Hos XBOX betyder et barn spillere på under 13 år, medmindre den lokale lovgivning angiver andet. Play Now, MyNBA og The W er tilgængelige offline.