NBA 2K26 Season Pro Pass
Scor ekstra indhold med NBA 2K26 Season Pro Pass, som indeholder over 40 premiumbelønninger, der kan optjenes. *NBA 2K26 Pro Pass og Hall of Fame Pass kan købes separat og kræver grundspillet, internetforbindelse og en NBA 2K-konto. Betalte premiumpas giver adgang til yderligere belønninger for sæsonen, som kan optjenes gennem gameplay. Fremskridt og belønninger nulstilles i slutningen af hver sæson. Visse funktioner i spillet, herunder online multiplayer, kommunikation og andre onlinefunktioner, er muligvis ikke tilgængelige med Xbox-børnekonti. Hos Xbox betyder et barn spillere på under 13 år, medmindre den lokale lovgivning siger noget andet. Play Now, MyLeague. MyNBA og WNBA er tilgængelige offline.