Naboo Nobility-samling
Se ud som galaksens elite, og vær med til at hædre de kongelige fra en ikonisk æra, med den kosmetiske Naboo Nobility-pakke. Pakken inkluderer kosmetisk indhold til Kay og Nix samt blasteren, speederen og Trailblazer.