Mystical Mixing
Hæld trylledrikken i kedlen, kast i kløveren, knoglen og fjeren, rør rundt og voila – du har en sød Mixie! Kombinér andre ingredienser for at skabe Mixies med forskellige træk: bevingede, hornede, plettede, pelsede... mulighederne er uendelige. Lad dine Mixie-venner udforske den mystiske ø, finde skjulte skatte, reparere den magiske portal og samle nye ingredienser for at skabe endnu mere adorabelt kæledyr. Med tiden kan du endda opdage en måde at kombinere Mixies med hinanden. Mystical Mixing er et fortryllende simulationsspil, der vil fordybe dig i en verden af magi, alkymi og vidundere. Tag fat i din kedel og start eventyret!