MXGP3 - Additional Tracks
Køb ekstraindholdet "MXGP3 - Additional Tracks", og genlev fortidens følelse ved at køre på tre af de bedste baner fra 2015 MXGP-mesterskabet: Nakhonchaisri, Villars sous Ecot og Uddevalla!