MXGP 24 - Flexair Energy
Efter tre års pause er det officielle spil MXGP tilbage. Alle de officielle motocrosscykler og 20 baner i 2024-kalenderen venter på at give dig den fulde mesterskabsoplevelse. Spil som dine favoritkørere, som for eksempel Jorge Prado, Jeffrey Herlings, Maxime Renaux og Andrea Adamo i kategorierne MXGP og MX2. Over 50 kørere er tilgængelige, herunder dem fra officielle teams som Red Bull KTM, Red Bull GasGas, Monster Energy Yamaha, Honda HRC, Kawasaki, Nestaan Husqvarna, Monster Energy Triumph, Fantic og Beta MRT. Den omfattende karrieremodel giver dig mulighed for at fordybe dig fuldt ud i mesterskabet. Administrer dit teams udvikling, tidsplan og rivaler. Start som amatørkører med det mål at blive rekrutteret af et MX2-team. Derefter handler det om at opnå fremragende resultater for at blive udvalgt til et MXGP-team. Kør frit rundt på den 4 km² store træningsbane for at forbedre din teknik, og test din motocrosscykel på seks forskellige baner og i forskellige terræntyper. MXGP er et realistisk spil, der bruger avanceret fysik til at give en intens kørefornemmelse, samtidig med at det tilbyder brugervenlig styring, så nybegyndere hurtigt kan blive bedre. Og for de mere konkurrencemindede spillere er der en online multiplayer-tilstand, hvor du kan konkurrere mod de bedste kørere i verden.