MXGP 24 - 50th Anniversary Collection
Denne DLC giver dig adgang til en komplet Fox Racing-dragt, inklusive hjelm, maske, trøje, bukser og støvler. Denne farve er 50-års jubilæumskollektionen, som har været tilgængelig siden i sommer på Fox Racings hjemmeside.