MXGP 24 - 360 Seventy4
Denne DLC giver dig adgang til en komplet Fox Racing-farve bestående af hjelm, maske, trøje, bukser og støvler. Denne farve er 360 Seventy 4, som kan købes til sommer på Fox Racings hjemmeside.