MXGP 24 - 180 Emotion
Denne DLC giver dig adgang til en komplet Fox Racing-farve bestående af hjelm, maske, trøje, bukser og støvler. Denne farve er 180 Emotion, som kan købes til sommer på Fox Racings hjemmeside.