MX vs ATV Legends - Compound Pack
Tag udstyr på til KTM RD Field & GOAT Farm! Den originale KTM-træningsbane har to Supercross-baner og en helt ny Enduro-oplevelse. Ricky Carmichael GOAT Farm er også inkluderet med tre baner og et væsentligt forbedret område til fri kørsel. Klar, parat, start!