MX vs ATV Legends - 2026 KTM Loyalty Bundle
Giv dine løbsoplevelser et ordentligt løft med 2026 KTM Loyalty Bundle. Denne pakke låser op for det komplette KTM-ensemble, der består af 18 køretøjer. Den giver adgang til nogle af de mest konkurrencedygtige maskiner til offroad-løb, og hvert køretøj bringer sit eget præg med på banen. Uanset om du laver store hop eller kæmper om startføringen, så giver denne pakke dig værktøjerne til at køre lige til grænsen og presse på for sejren.