MX vs ATV Legends - 2025 Suzuki Loyalty Bundle
Få dine racerløbsevner op på et højere niveau med Suzuki Bundle fra 2025! Denne pakke indeholder alle 7 køretøjer fra Suzuki, og det giver dig et komplet sortiment at dominere alle baner med. Pakken har det helt rigtige køretøj til dig, uanset om du foretrækker fart, kraft eller manøvredygtighed!