Murder Inc (Windows)
I en dyster verden af kaos, hvor virkeligheden føles som et tyndt lag over galskab, byder Murder Inc dig velkommen — en top-down adrenalinfyldt shooter, hvor tid og stil er dine ultimative våben. Du er en mystisk operatør, en antihelt der går på den fine linje mellem liv og død. Dine mål er de kriminelle, der styrer byen fra labyrinten af beskidte gader. Men der er en udfordring: hvert skud, slag eller skridt du tager sætter tiden i bevægelse. Jo hurtigere du bevæger dig, desto hurtigere kollapser verden omkring dig. Funktioner: - Tidsdynamik: Tiden bevæger sig kun, når du gør. Brug dette til at undgå kugler, planlægge angreb og skabe actionscener som i en blockbuster. - Brutal stil: Hvert drab er en kombination af fart, raseri og taktisk præcision. - Adrenalin-stemning: Stilfulde pixel-grafik kombineret med et retro-wave soundtrack, der holder dit hjerte bankende hurtigt.