MudRunner: American Wilds
Opgrader dit MudRunner med American Wilds Expansion, og nyd godt af de mange nye tilføjelser inklusive 9 ikoniske amerikanske lastbiler fra velkendte mærker som Ford, Hummer og Chevrolet, adskillige nye tilpasninger til køretøjerne, 2 nye øvebaner inspireret af de ufremkommelige landskaber i Montana og North Dakota samt 2 nye udfordringsbaner!