MudRunner - American Wilds Expansion
Opgrader dit MudRunner med American Wilds Expansion, og nyd godt af de mange nye tilføjelser inklusive 9 ikoniske amerikanske lastbiler fra velkendte mærker som Ford, Hummer og Chevrolet, adskillige nye tilpasninger til køretøjerne, 2 nye øvebaner inspireret af de ufremkommelige landskaber i Montana og North Dakota samt 2 nye udfordringsbaner! Klar dig gennem mudret terræn, vilde floder og andre forhindringer, der alle – takket være spillets fysikmotor – reagerer realistisk på dit køretøjs vægt og bevægelser. Brug kort, kompas, trækspil og køreevner, kør alene, eller samarbejd med tre andre i multiplayerspillet. Kræver grundspillet MudRunner.