Ms.PAC-MAN
Ms. PAC-MAN fra Namco er et af de mest populære videospil i arkadespilshistorien! Hvem kan ikke huske de utallige timer og femmere, man har brugt på at løbe fra spøgelser og æde prikker? Genoplev noget retro-action med dronningen af arkadespil!