Mr. Shifty
Undgå projektiler, og vær en sand mester i lynhurtige røverier i en helt ny slags actionspil fra tinyBuild og Team Shifty! Mr. Shifty deltager i et teleporteringsdrevet kup, hvor der skal brydes ind i verdens mest sikrede bygning. Træd gennem vægge, gennem projektiler, klar enorme afstande, og vær over alt på samme tid. Èt skud er dræbende. Overlev ved hjælp af dine færdigheder. Brug forvirring, snyderi, og oplev, hvad der er muligt, når snigen og action forenes! Dril fjenderne, grin, når de bruger døre til at gå ind i rum Undervurder fjenderne, og græd, når de bruge gruppestrategier til at snyde Shifty.