Moving Houses
Pak det hele sammen, når du flytter møbler, stueplanter og meget mere i finurlig førstepersonsstil! Der kommer et tidspunkt i alles liv, hvor de må forlade deres hjem og finde et andet. I Moving Houses er det nu din tur, uanset om du virkelig har lyst til at flytte eller ej. Nyd et fjollet fysikbaseret spil om at flytte, mens du pakker alle dine ejendele, og fordyb dig i et afslappet, fornøjeligt gameplay og den øjeblikkelige tilfredsstillelse ved et opgavebaseret spil om at pakke. Gør det ordentligt, vær forsigtig eller vær et rodehoved. Valget er dit! Du navigerer i førsteperson og samler møbler, planter, malerier og meget mere op, læsser dem forsigtigt (eller ikke så forsigtigt) i flyttebilen og udfylder tjeklister med vigtige opgaver for at komme videre. Løb, hop, spark, slip, kast, roter genstande og meget mere! Men pas på, ikke alt er, som det ser ud til i dette rolige lille hus. Der ligger måske et uhyggeligt mysterium bag opgavens monotoni.