Morkredd - Ra Edition
Vis din hengivenhed til Kuglen med Mørkredd Rå Edition, og få både Mørkredd og Mørkredd - ØDE Kuglen er din skæbne. Mørkredd er et intenst, fysikbaseret hovedbrudspil for en eller to spillere. Det kombinerer færdighedsbaseret gådeløsning, en udfordrende balance mellem lys og mørke, og en dunkel verden fuld af hemmeligheder, der skal afdækkes. I ØDE skal du udforske et nyt spændende niveau og tilbringe lidt kvalitetstid i selskab med Kuglen. Kast dig over nye eventyr, der vil udfordre dit sind, din krop og din sjæl. Måske vil I sammen skabe nogle morsomme minder for livet. Der er også skins, hatte og skærmfiltre – for hvorfor skulle der ikke være det?