Moonrise Fall
Moonrise Fall er et atmosfærisk udforskningspuslespil om en dreng der er faret vild i en overnaturlig skov efter at have mistet begge forældre i en bilulykke. Sæt dine detektivfærdigheder på prøve. Bevæbnet med en dagbog fyldt med ledetråde, et kamera og en lanterne skal han opklare skovens mysterier og fotografere de mærkelige væsner der bor der. Moonrise Fall er en verden fyldt med hjernevridere, blandet med klassisk eventyr, udforskning og indsamling. En surrealistisk underspillet oplevelse om tab og om at finde et nyt liv inspireret af oplevelser fra det virkelige liv. Afdæk steder som huler, miner, en skovmølle og andre overjordiske steder i dit eget tempo. Opdag hvorfor drengen er blevet fanget på dette mærkelige sted og af hvem.