Monstrum
Du er strandet på et forfaldent fragtskib, hvor du bliver jagtet at ét af Monstrums rædsler imens du leder efter en flugtvej. Død er død. Hvis du dør i Monstrum, må du starte helt forfra. Da hver af dem har sin egen strategi og sine egne egenskaber og svagheder, må du prøve at overliste din forfølger i skibets procedurelt genererede omgivelser. Kan du overleve Monstrum?