Monsters Pack
Der venter alle I små monstre derude en skræktakulær overraskelse – gå ud at rasle på eget ansvar! Det er nat i Monster Town, hvor Halloween fejres hver dag året rundt! Denne uhyggelige by er fuld af alle mulige slags forfærdeligt forfærdende monstre, hjemsøgte huse og grufulde fartøjer, som helt sikkert vil give dig kuldegysninger. Hop om bord på spøgelsestoget, hvis du tør, eller bliv en Monster Scientist og byg dit eget Spooky Castle! Skab, opdag og udforsk sammen med dine venner i den nye Monsters Pack til LEGO Worlds.