MonsterBlast
Det handler om sprængning af monstre. På tilfældigt genererede kort skyder du din vej for at finde udgangen og gå videre til næste niveau. Masser af monstre og grimme bosser gør dit arbejde vanskeligt. Saml monsterenergi for at få specielle våben. Find kasser med specielle genstande for at forbedre dit helbred. Brug supportelementer, der hjælper dig med at sprænge flere monstre. Forøg din oplevelse fra kort til kort og forbedrer dit helbred, ildkraft og held. Så du kan få hårdere monster og finde bedre ting. 4 forskellige verdener med 24 udfordrende niveauer giver dig mulighed for et par timers udfordrende skyde-sjov.