Monster Survivors: Gold Edition
Verden er blevet overtaget af frygtindgydende skabninger, og kun de stærkeste vil overleve! Kæmp mod endeløse bølger af monstre, stå over for massive bosser, og opgrader dine overlevere for at blive ustoppelig. Funktioner: - Ny overlever: Rootsy! - 5000 mønter til kister og opgraderinger - 150 krystaller til at forfremme dine overlevere - Non-stop action: Kæmp mod endeløse bølger af monstre og test dine overlevelsesevner - Episke bosskampe: Tag kampen op mod kæmpe bæster og tjen stærke belønninger - Overlever-opgraderinger: Lås op for færdigheder og level dine karakterer op - Konstant foranderlig gameplay: Ingen to gennemspilninger er ens! - Oplevelsen: Fantastiske visuelle effekter og intens lyd Hver gennemspilning er en ny udfordring! Forbedr dine statistikker, slip ødelæggende evner løs, og køb episke artefakter, mens du baner dig vej gennem apokalypsen. Hvor længe kan du holde stand, før monstrene overtager dig?